About FELT School

Find us on Google maps: FELT School, Moldova

Gasește-ne prin harta Google: FELT School, Moldova

FELT.on.google.maps

https://www.google.com/maps/dir/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BA%D0%B7%D0%B0%D0%BB,+Strada+%C8%98tefan+cel+Mare+2,+B%C4%83l%C8%9Bi+3100,+%D0%9C%D0%BE%D0%BB%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0/FELT+School,+Moldova,+Strada+Sf%C3%A2ntul+Nicolae+1,+B%C4%83l%C8%9Bi+3100,+%D0%9C%D0%BE%D0%BB%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0/@47.765771,27.9299616,16.5z/data=!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x40cb60da12a982cd:0xe10cb0a3d74b422!2m2!1d27.9418319!2d47.77004!1m5!1m1!1s0x40cb60cdf5258e3f:0xf63a64a1ee3e1fb1!2m2!1d27.9304795!2d47.7655377

 

 

*** în Limba Română

Viziune

Succese remarcabile în îmbunătățirea procesului de predare-învățare a limbii engleze din Republica Moldova.

Misiune

Contribuim la îmbunătățirea procesului de predare-învățare a limbii engleze din țară ghidați de motoul: Concurența noastră este întrebarea provocatoare ”Și încă ce mai este posibil?”. Ne dedicam acestui proces prin activități care au drept rezultat dezvoltarea personală și profesională atât a cadrelor didactice și a studenților, viitori profesori de limba engleză, cât și dezvoltarea personală și crearea serviciilor educaționale și de instruire pentru elevi și preșcolari.

Elaborarea, pilotarea eficientă și publicarea resurselor didactice este un succes de echipă. Echipă noastră este unică prin diversitatea persoanelor care o reprezentată, și anume profesori de limba engleză, autori de resurse didactice, pictori și scriitori din țară și de peste hotare care contribuie la dezvoltarea resurselor pe de o parte, dar și din preșcolari, elevi ai claselor primare, elevii de la școlile profesionale care activează în domeniul gastronomiei, părinți, studenți și voluntari care contribuie la îmbunătățirea procesului de predarea-învățare a limbii engleze la un anumit nivel promovând voluntariatul ca formă de contribuție comunitară și dezvoltare personală și profesională.

Resursele didactice sunt elaborate în concordanță cu cerințele curriculare specifice grupului țintă, extind oportunitățile de predare centrată pe elev, sunt accesibile în orice localitate din țară.

Oferim resurse accesibile și de calitate pentru fiecare elev din clasele primare care îl ajută să învețe limba engleză ușor, eficient, interactiv și distractiv.

Seturile de fișe didactice pentru elevii claselor a 2-a sunt resurse solicitate în fiecare școală din Republica Moldova deoarece profesorii, elevii și părinții au înțeles avantajele și rezultatele utilizării lor în procesul de predare-învățare, printre care: elevii dau dovadă de efort intelectual mai mare datorită angajării emoționale și volitive în cadrul jocului didactic, își formează deprinderi de lucru individual, în perechi și în echipă, își organizează procesul de învățare, se autocorectează și crește încrederea în sine, profesorul mărește durata timpului de practicare a noului material în cadrul lecției, elevii memorizează rapid și eficient, crește numărul elevilor cu rezultate bune și foarte bune, iar prima experiență de învățare a limbii engleze pentru acești elevi contribuie la formarea motivației spre învățare a acestei limbi străine.

Cărțile de lectură ghidată pentru clasele primare contribuie la formarea abilităților de citire și vorbire, în special de îmbogățire a vocabularului, de parafrazare și povestire, și pasiunea pentru lectură în limba engleză, astfel devenind o resursă esențială în completarea instrumentelor de lucru deja disponibile ca parte a resurselor curriculare.

Resursele didactice elaborate pentru cursul „Engleza pentru Gastronomie” sunt prima sursă de specialitate publicată în Republica Moldova pentru elevii școlilor profesionale care activează în domeniul gastronomiei.

Implimentăm programe de dezvoltare personală și profesională pentru  toate grupurile țintă reprezentate în echipa noastră în colaborare cu programe de finațare, fundații, asociații și instituții de învățămînt din țară și de peste hotare.

Serviciile noastre și resursele didactice sunt ușor accesibile prin intermediul donațiilor cu titlul gratuit sau vânzarea resurselor didactice care este și o investiție pentru fiecare din părțile implicate: elevi, părinți, profesori, instituții de învățămînt, centre de resurse sau librarii.

Valori

  • Educație și formare continuă;
  • Dezvoltare personală și profesională;
  • Management bazat pe rezultate cu indicatori de performanță cantitativi și calitativi;
  • Grija față de angajați, parteneri și clienți;
  • Lucru eficient și învățare în echipă;
  • Recunoașterea și promovarea contribuțiilor și rezultatelor obținute;
  • Balanța dintre viața personală, profesională și socială;
  • Prosperitate financiară și investirea în dezvoltarea personală și profesională;
  • Identificarea cu valorile organizaționale și perseverență în dezvoltarea organizațională;
  • Voluntariatul ca formă de contribuții comunitare și dezvoltare profesională;

 

Școala Viitorilor Profesori de Limba Engleză (FELT School) este un proiect implimentat de asociația obștească ,,Centrul pentru Educație Continuă”.

Obiectivele proiectului FELT School 414_2015/2018 sunt:

  • de a contribui la îmbunătățirea procesului de predare a limbii engleze în Republica Moldova la nivelul claselor primare și la nivelul școlilor profesionale care activează în domeniul gastronomiei oferind oportunități de dezvoltare personală și profesională pentru cadrele didactice;
  • de a elabora resurse didactice pentru cursurile de limba engleză pentru începători (fișe didactice, cărți de lectură ghidată, resurse video, manualul ,,Limba engleză pentru Gastronomie”, resurse online.);
  • a iniția activități economice și a începe activități generatoare de venit pentru a investi în dezvoltarea programelor FELT School și dezvoltarea organizațională.

Din anul 2013, proiectul este implimentat cu suportul financiar al Fundației ,,Serviciul de Dezvolatre din Liechtenstein”.

Faza I: 2013-2015 & Faza II: 2015-2018

Sumarul proiectului poate fi accesat aici:https://drive.google.com/open?id=0B0yK3_GPLa8_ZDJGRU1GSko1TTg

*** in English

In 2017, Future English Language Teachers’ School is still a project implemented by the association “Continuing Education Center”.

The mission of FELT school is to contribute to the development of English language teaching capacity in Moldova by widening the options available and encourage in-depth personal and professional development of the teachers who will guide successive generations, publish and dissemiante ELT and ESP resources and run ELT and ESP programmes for EL teachers and learners in joint collaboration with institutions from Moldova and foreign  countries.

Our FELT School vision is to create a internationally prominent school providing a valuable training program and an inspiring English language teaching experience for undergraduate and MA students, for young and experienced teachers, for local and international teachers and teacher trainers as well as a great experience for EL learners.  The school will endeavor to be a model of collaboration across the public and the associative sector targeted to promote higher education as well as to recognize the role of non-formal training and educational programs in disseminating knowledge and acquiring a wide variety of skills which will prepare the future teachers for the new educational challenges and will motivate them to guide successive generations and promote sustainable education by ensuring continuity and passion for teaching.

Felt School will create strategic development opportunities relying on the fruitful collaboration between universities which prepare ELT specialists, educational programs which support English language teaching and learning, schools and concerned national and international associations and funding agencies. We will help the FELT school fellows to prepare for a diversity of careers that will continually change by encouraging responsibility, initiative and engagement and envisaging volunteering as a way of professional development and active citizenship.

Values

  • Continuing education and life-long learning
  • Personal and professional development
  • Result -based management with quality and quantity key indicators for the outputs
  • Efficient communication
  • Teamwork and collaboration
  • Recognition of contributions and achievements
  • Commitment
  • Balance of personal, professional and social life
  • Financial prosperity
  • Organisational development

The goal of the project is to contribute to the development of future English language teachers and prepare them for the new educational system by enhancing the culture of human rights and civic education through non-formal education.

Main Activities

  • Developping, publishing, piloting and disseminating ELT resources;
  • Creating opportunities of continuing professional development for EL teachers via summer schools, workshps, co-teaching activities, teaching internships, exchange visits at UE partner schools;
  • Extracurricular activities in English for the pupils and students.

Main areas in 2015-2018

  • Teaching English to Primary Learners;
  • Teaching English at the Professional  Schools Specialised in Gastronomy;

Partner Institutions from UE

  • The 11th State Primary School of Piraeus, Greece
  • Istituto Professionale di Stato per i Servizi Enogastronomici e dell’Ospitalità Alberghiera “Karol Wojtyla”, Catania, Italy
  • The Second Chance School of Korydallos, Athens

Partner Institutions from Moldova

  • The Faculty of Foreign Languages and Literatures, A. Russo Balti State University (FELT School 1st – 7th ed);
  • Center for Excellence in Food Processing Services, Balti (FELT School 6th  – 7th ed);
  • The Theoretical High-School Balauresti, village Balauresti, district Nisporeni (FELT School 2nd, 5th, 6th ed, 7th ed.);
  • The Theoretical High-School “G. Cosbuc”, Balti (FELT School 5th ed., 6th ed, 7th ed);
  • Gymnasium nr 2 Drochia (FELT School 7th ed);
  • Falestii Noi Gymnasium (FELT School 6th ed. 7th ed);
  • Andrei Porcescu Gymnasium, Cainarii Vechi (FELT School 6th ed. 7th ed);
  • Vasile Coroban High-School, Glodeni (FELT School  7th ed);
  • Education, Youth and Sports Department, Nisporeni Council (FELT School, 6th ed.)
  • the School for Orphan Children and Children Left Without Parents’ Care, Balti  (FELT School 1st – 6th ed);
  • the Center for Temporary Placement for Children at Risk “Drumul spre Casa”, Balti, ( FELT School 1st ed.);
  • the Center for Family Crisis “Sotis”, Balti,( FELT School 1st  ed.);
  • the Day Care Center “Speranta”, Chisinau ( FELT School 1st  ed.);

Dates

  • 7th edition: June 2015- May 2018
  • 6th edition: June 2013-June 2015
  • 5th edition: March 2012 – February 2013;
  • 4th edition: September – December 2011;
  • 3rd edition: September 2010-March 2011;
  • 2nd edition: September 2009- February 2010;
  • 1st edition: September 2008 – January 2009;

logo.FELT

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: