Cuvint Scris de-o Albinuta

Ma numesc  Angela Magdaliuc si sunt studenta la anul trei de studii, Facultatea Stiinte ale Educatiei si Artei, Universitatea de Stat “A. Russo” din Balti.

In perioada 19-26 august am participat la scoala de vara “Voluntarii care Predau Limba Engleza” care a fost gazduita de L.T. Balauresti. Marti,  21 August 2012 am promovat prima mea lectie de limba engleza.

Am ales sa predau o lectie elevilor din clasa a 5-a. Lucrasem mult seara precedenta  pentru a pregati toate materialele de care am avut nevoie. Desi eram pregatita de lectie am fost foarte emotionata cind am iesit in fata celor 15 copii care asteptau ca eu sa incep lectia. Am incercat sa-mi controlez emotiile  rasuflind adinc si vorbind in glas relativ tare pentru inceput.

O activitate noua pe care am luat-o de la aceasta lectie, este jocul : Cuvint scris de-o albinuta (Speeling Bee).  Elevii au fost divizati in 2 echipe. Fiecare echipa si-a ales albinuta regina care a venit la tabla pentru a scire cuvinte la dictarea pe litere a membrilor echipei.  A fost un exercitiu foarte util pentru a repeta ortografierea cuvintelor  care incep cu litera “w” conform cerintelor programei scolare. Mai apoi eu am citit si elevii au repetat cuvintele scrise deja pe tabla.

“Acest eveniment este realizat gratie sustinerii generoase a poporului american prin intemediul Departamentului de Stat al Statelor Unite. Continutul acestui program tine de responsabilitatea Asociaţiei “Centrul Penteru Educaţie Continuă” si nu reflecta neaparat opiniile Departamentului de Stat sau ale Guvernului Statelor Unite ale Americii.”

Leave a comment